Sunday, August 8, 2010

++melihat dikau bahagia++

hee. okey ari nie punye p0st tiada carutan. xde m0od nak car0t2. hee.

melihat dikau bahagia sye pun bahagia jugak. sye xnk rampas hak org. biar lah sye yg pergi. bukan awak. saye minx maaf. saye tepakse. saye x sggup tp apekan daya awak milik die. bukan saye. saye keciwa lagi. kenape saya perlu mengalah? saye perlu. kate orang setiap ape yg kite lakukan perlukan peng0rbanan. betul ke? tp kenape saye. emmm. hati mula berbicara. berm0nolog sendirian. kenape aku? kenape ak yg perlu berk0rban? kenape perlu die? hati mula gundah gulana. akal pula melayang entah kemana. memikirkan persoalan ttg die. jiwa ku mer0nta2. aku. perlu mulakan idup yg baru. dgn keadaan yg baru. tp ak ske kan kehidupan semalam. semalam ak rse bahagia. berjalan2 dgn si dia. tp. itu semalam. bukan ari nie dan esok. ape yg perlu aku lakukan? biarkan ari itu berlalu begitu saja? tp aku rindukan saat itu. maafkan diriku. bukan aku tidak dpt menerima kamu. tp kamu miliknya. kau bukan milikku. ini pengorbanan yang aku lakukan utk kamu. demi melihat kamu bahagia. bersama si dia. hasratku hanya satu. melihat dikau bahagia.[noktah]

2 comments:

  1. sedihnye..huhu. sabar jelah ek,setiap perkara yg berlaku pasti ada hikmahnya..hari ni mungkin kamu menangis,tp esok dan seterusnye Allah akan bagi kegembiraan..insya-Allah. ingatlah,lelaki yg baik utk wanita yg baik.

    ReplyDelete
  2. jemput join cbutn bertuah kt blog..mudh je..jdikn dri anda bertuah..mklumt lnjut d blog.. ajak rakan2 anda jgk k..hehe.. cepat sebelum terlmbat

    ReplyDelete